2009

Nytt år.

Jag har ingen aning om vad som ska hända, är både spännande och skrämmande. efter våren kanske det är dags för mig att ta ett nytt kliv till en ny outforskad terräng, eller så blir jag kvar här något år till, jag har inte bestämt mig.

Till 2009 kommer jag in ganska förväntningslöst. Jag har givetvis en del förhoppningar om saker och ting, men mer än så är det inte.

Förövrigt är denna
sången underskattad, jag tycker den är bra, och det står jag faktiskt för! Tror jag, hmm, eller det står jag för.

Kommentarer
Postat av: Adam K

Grattis Simon, du hade rätt. Slovakien vann mot USA med 5-3. Nu är det bara rena rama motorvägen till finalen för Sverige. Och Grattis Sverige.

2009-01-03 @ 00:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback