Raggningsrepliker för kvällen

Låt mig komma in när du öppnar dig som en vildros

Tommy Nilsson- Vill du ha sex med mig

Nu är timmen slagen. Det är slut på blickar och prat. Jag bjuder dig min kropp Serverad på silverfat
Tomas ledin- I natt är jag din


Vill ha dig i mörkret hos mig, tiden den stannar när vi rör vid varann
Freestyle - Vill ha dig

Jag vill bara känna köttets lustar, Höra hur du rister och frustar, Vara nära men ändå så borta, Du är våt... och jag är ung och kåt .
Ebba grön - Ung och Kåt 

Var ska vi sova inatt - jag har en skamlig idé, Var ska vi sova inatt - Ja du kan väl följa med, Om du vill leka tafatt - Låt oss få det på det klara för jag bor ju bara ett kvarter härifrån
Perkiles - Var ska vi sova inatt


Detta är raggningsrepliker som kan komma att testas till kvällen. Jag räknar dock med att endast behöva använda en av dessa, som om någon annan skulle vilja testa är det fritt fram, för vetenskapen så att säga.  


Kommentarer
Postat av: Adam K

Va, måste man ha raggningsreplik då man sak fram mot en tjej? Räcker dte inte idag att man öppet visar att man är trevlig och delar åsikter?

Öppna sig me den raggningreplik kan också avsluta samtalet väldigt sanbbt. Jag räknar med att du druckit innan du gör det också. Lycka till

2009-02-21 @ 14:23:09
Postat av: Simon

Man måste inte, men det blir roligare :)

2009-02-21 @ 14:28:20
Postat av: lali

dina bröst är som svalor som häckar

Postat av: Tobias

Klart man måste ha raggningsrepliker, Adam för fan!

2009-02-21 @ 21:47:00
URL: http://tobias.menofmisery.nu
Postat av: IK

Jag blev 100kr fattigare på tipsen...

2009-02-22 @ 07:11:22
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: Adam K

Man kan öppna sig på intelligentare sätt en en onödig fras, visst ok om den är genomtänkt då, men inte de gamla klicheerna.



Jag har ingnting emot det, själv har jag massor i min garderob, men det finns bättre sätt.

2009-02-22 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback