Enkelt

Tänk om allt hade varit enkelt. Då hade inget varit en utmaning.
Tänk om saker någon gång gick dåligt, vad annorlunda allt skulle vara då.
2009, vart fan ska det ta vägen. Inte till Peru iaf, Attack var i Norrköping igår, jag var inte där.

Jag tänkte nu skriva en kommentar om melodifestivalen och alla hjärtans dag.


Fan jag är vuxen, jag tror inte jag passar som det.
Enligt någon jäkla vuxentestsak borde jag vara 25,1, hur fan det nu gick till.
För i helvete vilket slöddrande, det här är en söndagmåndagblogg.

Kommentarer
Postat av: Adam K

Har du facebook? isåfall vad heter du där?

VArför jag frågar är att denna verktyg du använde för hur gammal du är "egentligen" så finns den med i facebook också.

Ha en bra dag.

2009-02-16 @ 11:05:17
Postat av: Simon

Nope jag har ingen facebook, var någon annan sida som hade ett test.

2009-02-16 @ 17:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback