Skolstart igen

Det har man varit utsatt under ett antal år nu, ett antal raka år till och med. Kanske är det för sista gången man lämnar sommaren för att komma tillbaka till skolan, i framtiden väntar möjligen annat.

Det känns lite som när man var liten fortsatt, att börja vid 1 vet jag inte ifall det hänt tidigare, jag funderar lite på vad jag ska klä mig i, vädret inbjuder till någon form av tröja.

Får, de är coola.

I vilket land startar nästa års Giro d Italia? Svar: Nederländerna, den kunskapen lär jag inte ha någon direkt användning utav detta skolår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för tankar i framtiden? Jobb? Annan universitet?

2009-08-26 @ 21:11:18
Postat av: Simon

Jag har lite funderingar på att bli fotbollsproffs, skulle vara kul tror jag.



Främst är det väl jobb, men ett tag kvar till framtiden, så planerna kan ändras.

2009-08-26 @ 22:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback