Påsk

Påsken har aldrig varit någon speciell högtid för mig alls, kanske för att man inte får några paket, men troligtvis för att jag tycker högtider är relativt meningslösa. Jag tror aldrig jag direkt firat påsken någongång, ofta har jag varit på fotbollsläger, eller i alla fall ett par gånger.

Nu sitter jag här i Norrköping och funderar på vad fan som ska göras. Imorgon lär bli lite av en långfredag i alla fall, jag har tänkt skriva uppsats och jag ska vara alkoholfri, känns inspirerande.
På lördag är det fristilsprogrammet som gäller efter att Romderbyt tagit slut sådär kring klockan 17. Ingen plan alls, knappt något känt folk i stan kvar, detta kan bli spännande. 

Men nu ska vi inte planera för mycket och ägna oss en tanke åt påsken. Eller vafan, vem bryr sig, jag vill inte ha några ägg. 

Ibland ibland

Lazio är fan sämst.  


Kommentarer
Postat av: Adam K

Ett tips innan du kommer på sådana påståenden att Lazio är sämts så bör de inte göra det före en match. Nu får du ju äta upp allt. För idag var roma det av de två lagen alltså.

2009-04-11 @ 19:31:02
Postat av: Simon

Lazio är alltid sämst oavsett tidpunkt, motståndare och resultat.

2009-04-12 @ 21:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback