Hunger

Jag är så jävla hungrig, tur att ugnen är på.

Mat är viktigt, ibland behöver man äta mycket ibland lite mindre, just nu så sover jag antingen, eller äter. Eller, jag har iofs varit och rört på mig varje kväll, kanske därför att jag är lite mer hungrig än vanligt¨, eller så är jag gravid.

Undra vilket gör som är det mest hungriga, jag skulle gissa på kor, de får ju iofs ganska lätt att skaffa sig föda, men de blir nog hungriga ganska omgående. Lejon tror jag lan ha perioder där de är jävligt hunriga, fan vad jobbigt att behöva springa efter nån jäkla antilop när man håller på att svälta ihjäl, då skulle iaf jag bli lite kinkig. Jag kanske skulle passa som lejonhanne, fast jag skulel nog bli lite kinkig om de var för inkompetenta för att fixa bytet.

Undra om en termos med öl hade varit en hit?

Vad skulle man helst vara, blind eller döv?

 Snart mat, jag längtar som en sköldpadda på savannen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

På frågan skulle jag hellre vara döv. Att se svart hela tiden är inte kul. Om man är döv kan man åtminstådne få se världen vad den har att bjuda på=)

2009-04-02 @ 23:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback