Hoho

Nu anmälde jag mig precis till kurserna, om jag ska gå på dem, en timme för sent, hoppas det löser sig, Jag hade glömt att om jag inte råkat surfa förbi expressen och läst att det var problem med studerasidan under dagen, eller kvällen. Tiden kanske skulle förlängas står det tydligen, min ansökan gick iaf igenom som det verkade på sidan.

Fan jag är på rikigt förvirrad

Tänk om man orkade bry sig om saker.
Eller man kanske ska skita i det, man blir nog bara besviken i alla fall.

Jag tror i alla fall på vår film, eller inom en rimlig nivå, men den kommer säkerligen underhållande och det är trots allt primärt vad nöjesindustrin går ut på. Utan att avslöja för mycket så handlar filmen om sex (kanske). 

Allt handlar fan om sex. Tommy Nilsson som har skrivit en låt som heter "Jag tror på människan" har också skrivit en låt som heter "Vill du ha sex med mig". Vad säger det om människan? Egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback