Fredag

Idag är det ta mig tusan fredag, och ingen fest! Så jävla skönt, helgen blir en lugn och trevlig Svensson-helg.

Cat Stevens är fan bra, jag tror det är en sådan man som är precis kring gränsen runt att vara ett geni.

Ett rykte om att Chivu kan vara på väg tillbaka till Roma har florerat idag. Jag har alltid gillat Chivu väldigt mycket (nästan som kärlek var det), därför blev jag så besviken när han gick till Inter, men jag är fan beredd att förlåta honom. Jag tror han skulle vara ett prefekt tillskott.

Jag fick ett pris inom laget för naffisäsongen iår, det var fint att få ett individuellt pris, årets klippa blev jag. Man blir lite glad, alltid kul att få uppskattning, oavsett nivå. Var ett tag sedan jag vann ett indiviudellt pris, bör ha varit när jag blev årets ungdomslöfte inom Långemåla IF en säsong.

Ecuador, vad fan är barndom?

Jag tror bestämt jag är lite glad, ibland är jag barnslig, men fan, jag tror det är ganska bra att bli lite glad över småsaker.

Fyllesms, kanske borde man sluta, men det är lite som en drog.

Till helgen blir det nog gravbesök, jag brukar inte göra det, jag känner mig inte riktigt bekväm med situationen, men men. En speciell gravrad är det där vid Långemåla kyrka, Förutom min far så ligger min farmor och två gamla klasskompisars fäder där. Inte lite minnen från ens liv som är placerad där iform av döda människor.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ärligt så är det ju dom små sakerna som gör det:D. Hoppas det blir en solig helg i varje fall! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback