För fan folk

Man kanske inte ska begära för mycket av Oskarshamn. Men jag sitter på något jävla uteställe med min kusin och hennes två tjejkompisar, idiot ett kommer först, snorfull ganska ung snubbe, han börjar med att hälsa på oss med att slå mig lite lätt i håret, jag reagerar typ inte. Sen försöker att muttra några ord, inget typ fattar något, sen slår han mig i håret igen, jag ger honom då en lite sur blick så han ber om ursäkt typ, sen försöker han ta en klunk av min öl genom att han själv tycker sig ha rätten att ta min öl och dricka, jag tar min öl och säger nej. Han ger mig fingret och tycker jag är snål. 

Sedan kommer idiot två, han börjar iofs ganska bra med att kalla den andra snubben för bög eftersom han sitter bredvid mig och försöker föra någon form av konversation. Då blir snubbe ett arg och måste på alla sätt försvara sin sexualitet som han inte är bekväm med att bli ifrågasatt. Han tar den mogna vägen ur situationen genom att ge honom fingret och gå.

Idiot nummer två är i 40-års åldern. Han börjar med att fråga en av damerna i sällskapet (15-20 år yngre än honom) om de vill dansa med honom, han får nej och gå vidare till nästa och efter det nästa igen, samtliga säger nej. Det nöjer sig dock inte denna filur med utan han ska tjata och tjata och tjata och tjara och tjata och tjata. Ingen ger med sig, sen sätter han sig bredvid mig, skitfulla packade män har tydligen en tendens att göra det, han fortsätter att tjata om dans även när han sitter där. Sedan försöker denna idiot också att ta min öl, han är så ambitiös i sitt försök till detta att jag får slita ölen ur händerna på honom, då lägger han sig för ett ögonblick i mitt knä, han blev väl trött eller något. Han tycker också att jag var snål. Sedan fortsätter han att tjata på om någon vill dansa. Tar fram en 100lapp och två 20lappar för att försöka imponera eller något, tillslut går han, kvar lämnar han ett fullt ciggarettpacket, ingen vet varför.

Slut på denna fantastiska berättelse. Jävla folk, jag bli fan irriterad.

Kommentarer
Postat av: Adam K

Dessa risker får man ta om man är på ställen där man serverar alkohol, vad hade du förväntat dig?

2009-04-06 @ 09:54:25
Postat av: lali

dessa risker får man ta om man ger sig ut i oskarshamn, därifrån har det aldrig kommit nåt gott.

Postat av: Simon

Det händer att jag besöker uteställen, jag brukar inte drabbas av denna form av beteende. Jag förväntar mig att folk inte ska försöka ta min öl. Fast med tanke på stället borde jag nog inte ha några postiva förväntningar.







2009-04-06 @ 14:57:26
Postat av: Daniel

Jag är inte förvånad.. dock hade du tur jag brukar bli dragen i håret i stället och få cigaretter i min öl när jag är "snål"..

2009-04-06 @ 21:29:33
URL: http://censurerat.blogg.se/
Postat av: johan gyllensten

moget... mycket moget applåder... fortfarande sur i guess.

2009-04-06 @ 22:00:22
URL: http://misdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback