Allt av värde har en förvaringspaketering, nästan iaf

Det märks extra tydligt en morgon som denna. Snart måste det orkas röja undan.  Man borde skaffa sig en sån där stor svart säck där alla kan tömma sina paketeringar.

Singstar för första gången sen endast Gud vet när, det var en ganska trevlig kväll igår, synd bara att vi inte sket i utgången, den tror jag samtliga kunde ha varit utan.

Idag kvalar Långemåla, heja!

Det är något speciellt med två dagar i rad.
 
Moses skrev bibeln! men bara vissa delar (tror jag, jag tror nämligen att de lärda tvistar om vem som har skrivit moseböckerna).








Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

sen 3:e april föra att vara exakt. Jag tyckte ändå att takterna satt i hos samtliga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback