Pigg

Det mest klara tecknet på att man är pigg är att man är rastlös. man vill göra en massa saker, men det liksom bromsar upp för en att göra massa saker, framförallt att det är måndag och även att det ikväll blir tvätt för mig. Läsning till skolan borde göras, och till viss del ska jag ta tag i det, men det är inte riktigt det jag vill göra. Projektet får ses till att ta tag med snart också, men det blir inte riktigt idag det blir.

Man får på något sätt vänta sig igenom måndag och sen komma in i aktivteter under veckans gång, min förkylning är ju fortfarande existerande, så lite lugnt bör jag trots allt ta det.

Fan vad dagbokigt det blir, men så kan det gå när det inte är fredag.

Min Gud min Gud varför har du övergivit mig?

För varje sekund som går så kommer man lite framåt.

Överskottenergi var ett tag sedan jag hade, men inte nu längre, ta mig fan, jag tror jag såg en pygmeisbjörn precis. Det kan ha varit en albinotvättbjörn också.

När älgarna demonsterar!

Kommentarer
Postat av: Adam K

Ja en sak är säker du är dig lik.



"jag tror jag såg en pygmeisbjörn precis. Det kan ha varit en albinotvättbjörn också.



När älgarna demonsterar!"



Du skulle kunna säga exakt detta i ett förelsäning om vart du jobbat med i ett projekt arbete, eller du kanske låter andra i din grupp säga detta, likadant som du och jörgen gjorde mot mig om de förbannade vindkraftverket? Du vet väl om att jag fick bestämde om ni fick G på denna uppgift? Det fick ni för jag är ej lika låg mot andra i grupparbeten.

2008-11-03 @ 18:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback