Seg

Som ett extra segt vinergum är jag. Jag vill sova men orkar inte, bah. Handla och äta middag måste också göras, bah, bah.

Det skulle vara skönt att ta en vilodag imorgon också, men då ska det filmas. Till imorgon måste jag vara snygg också och försöka skådespela, det kan inte gå väl.

Vad fan händer med Catania? Jag förstår inte, jag tycker de har ett ganska intressant lag med flera roliga spelare bl.a. en av världens bästa vänsterbackar vid namn Vargas och sen den härliga offensiva liraren i Mascara som är både kreativ och galen, härlig kombination. Förra säsongen gick det också fint under våren och sen sjönk som ett sjunkande skepp under hösten, ser ut att bli liknande iår igen.

När jag är seg så kommer inte min hjärnbark på något vettigare att filosofera om än Italiensk Fotboll.

Igår skadade jag tydligen handen, den är lite svullen och jag har ett sår på den också. Nu kommer jag ihåg kvällen, så jag vet att jag inte var i något slagsmål, jag kan dock inte komma på vad som kan ha orsakat den lilla smärta som min hand nu innehar.   

Kommentarer
Postat av: adam

för många ölhävningar=)
Angående Roma som jag skrev i förra glömde jag detta symbol "=)", allstå med leende och inte allvar i dte jag menar.

2008-03-02 @ 22:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback