Nonsens

Nu har det blivit dags för ett nonsensinlägg. Äntligen! Som Horace Engdahl skulle ha uttryckt det.

Avstånd är en sak som kan vara en kämpig sak, tänk om inte avstånd fanns, då skulle inte Vikingarna kunna spela slagdängan: Kan man älska nån på avstånd, och då hade världen varit fattigare.

Robin Hood, skulle han spöa Wilhelm Tell?

Idag är det melodifestivalen, en tävling i nonsens. Heja Christer Sjögren! I Love Europe.

Detta inlägg går tydligen i Chriser Sjögren anda, alltså passar rubriken bra.

Jag sitter i kalsong och filosoferar över livet, vad vackert. Att sitta i kalsong gör att en viss måtta av seriösitet tas bort av filosoferandet, och just nu undeviker jag gärna seriösitet i filosoferandet, oj nu blev det visst nästan lite seriöst här, så kan vi inte ha det.

Orup, Orup. Vad skulle jag göra utan dig!

Jag funderar på att starta en klubb. Klubben ska heta Bonnie Tyler och Dr.Alban-klubben, musiken som ska spelas är inte så svår att lista ut :). 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det finns en snubbe i finspång som heter Ronnie. Han är jättestor men snäll som en björn(alltså en snäll björn). Han kan prata låtsasnorska "Een liiten fosterkosse på min vindrutetorkare". Han älskar Bonnie. Han kan vara med i din klubb.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback