Ibland känner man sig som Linda Bengtzing

Men det är fan inte ofta. När jag tänker på det så har jag nog aldrig gjort det. Lite trist, men man kan inte får allt hör i livet. 

Fest ikväll, woho! Simon kommer dock inte närvara woh...... 

Det är ändå bara trist på Hugos och Republik.

Brasilien-Sverige spelade fotboll igår, lite spännande. En sak som kanske inte är så intressant med matchen, eller när jag tänker efter så är det nog bland det mest intressanta. På planen igår så spelade i alla fall en fotbollspelare som är öppet homosexuell, hur jag vet det? Man har väl koll. 

Jag kanske känner mig som Linda för att jag har en av hennes låtar i hjärnan. Det är spännande, intressant är att hon kommer av sig i texten ibland, ganska oproffisionellt måste jag säga.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback