Laddning

Nu sitter jag hemma istället för att vara ute och roa mig en lördagskväll. Orsaken till detta är att jag laddar inför en fotbollsmatch imorgon. Det är visserligen bara en b-lagsmatch, men jag ville vara förberedd på bästa sätt så att jag ska kunna prestera på den nivån som jag vill och vet att jag kan. Jag har även hört att A-lagstränaren ska vara med som ledare till denna b-lagsmatch, det känns bra, jag vill visa upp mig lite. Ett problem är dock min häl. Klantigt nog så drog jag på mig ett ordentligt skoskav efter träningarna i måndags och tisdags. Hälen är ännu inte läkt, men den håller förhoppningsvis imorgon, det borde det göra, man får väl bita ihop lite. Jag funderar på lite olika kurrer, men mer än compeed lär det inte bli, och mina gamla fotbollskor också. Imorgon smäller det.  

Kommentarer
Postat av: Adam

Skönt att komma igång?

Vem vet A-lagstränaren kasnke ser nåt och du får spela i A-laget resten av säsongen (obs de matcher du kan spela=).



Synd att Spanien gjorde mål i sista minuten=).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback