Knott

Knott är trevliga djur, dessa har vi inte i Långemåla så ofta, det är synd. På andra orter här finns det mer utav dem. Det är tur.

2-2 blev det i fotbollen vilket var skit, vi borde ha vunnit, jag spelade mestadels innermittfältare, lite forward också, det var ovant. Nu säger jag inte mer om den.

Det var längesedan man läste Guds bok. Tur att jag vet att jag ändå aldrig syndar. Jag lever som ett föredöme för resten av mänskligheten. Jag skulle vara ett perfekt barn i 7himlen, eller kompis till något av deras barn. Jag tror pastorn hade tyckt om mig mycket.


Kommentarer
Postat av: Adam

Menar du Andreas "Pastorn" Karlsson?

2008-06-15 @ 20:10:41
Postat av: Simon

Nej, Eric Camden, pastorn i tv-serien 7himlen, eller 7heaven om man brukar det engelska namnet

2008-06-15 @ 22:46:54
Postat av: Adam

Hoppas du inte menade allvar va? Det var ett skämt=)

No hard feeling=)

2008-06-16 @ 16:54:21
Postat av: Simon

Jag kom på vem du menade efter ett tag, jag svarade lite fort, trodde först du menade någon kommunpastor eller ngt. Kom sen på att det är den gamla Leksands-hjälten du syftade till :D

2008-06-16 @ 17:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback