Helg

Helg är något som man ofta ser fram emot. Särskilt den senaste tiden i Norrköping tycker jag att helgerna ofta har varit trevliga, eller iaf något att se fram emot. Nu tar jag det mest lugnt, vilket också är skönt. Fotboll lär det bli, men det visste ni redan.

Bara två månader kvar tills man ska tillbaka, det känns ganska länge. Jag mår dock ganska bra utav Lugnet som Långemåla erbjuder annars. Fast jag är sugen att känns pulsen från en stad igen, men det kommer, tids nog. Att vänta mår man bra av ibland.

Ibland gillar man att dra sig emot en opinon, så jag hoppas att det laget som gjort flest mål under slutspelet i EM kommer att vinna finalen genom riktig champangefotboll.


Kommentarer
Postat av: IK

haha ja det kan vara en idé, IK har ju startat en frågeservice just för att folk ska få svar på livets stora frågor! Bara att maila oss så svarar vi, åtminstone snabbare än 118100...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback