Feghet

Det var Italiens feghet som själpte dem denna matchen, det och att Spanien för tillfället har något bättre spelare. Spanien var också ganska fega, eller framförallt hade de väldigt med respekt för motståndarna. Italien var för rädda att vinna och då vinner man inga matcher. Detta får givetvis spelarna och kanske framförallt Donadoni ta på sig. Står skillnad mot coachningen som Lippi genomförde i VM. Straffcoachningen av Donadoni är jag inte heller nöjd med, jag sa faktiskt innan straffarna att De Rossi skulle missa om han tog en (jag har bevis :)). Di Natale kom in i sitt inhopp och visade inget självförtroende alls, lustigt att han fick lägga en. Att De Rossi lägger en straff är inte så mycket att säga om, han la en VM06 t.ex. Men jag fattar inte att värken Del Piero eller Toni får lägga en. Dåligt av Donadoni att inte ta ut dem, och om de två inte ville så är det riktigt svagt, det är deras förbannade skyldighet att lägga en straff i detta läge.

Spanien vann klart rättvist.

Kommentarer
Postat av: Adam

Håller med kommentatorerna, att straffsparksläggarna ska vara klara före matchen.

Att ha polsk riksdag om vem som ska ta är bara löjligt. Dagis nivå, de är väl vuxna personer?



Kul ord du har infört "värken". Men jag förstår vad du menar=)

2008-06-22 @ 23:43:43
Postat av: Adam

Är ditt sommarjobb så påfrestande så du ej orkar blogga=) (skämt).

2008-06-24 @ 21:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback