Vad har Simon inte gjort?

Jag tänkte göra en liten form utav tävling eller likande, om det är tävling eller ej beror på deltagande. Jag kommer sätta upp fem händelser som hänt i mitt liv, eller, det är bara fyra saker som har hänt, en har jag inte gjort.

a) Jag har haft på mig oranga byxor på mig till skolan när jag gick i högstadiet en gång

b) Jag har varit(lekt )batman och sparkat på holländare vid rumskulla-eken när jag var runt fyra år någonting.

c) Jag har sovit över hos en person som har minst en Hem till Midgård-dvd.

d) Jag har utfört helikoptern på en fest i en stuga som en ganska avlägsen kompis (hans föräldrar) har, jag var 14 då.

e) Jag har räddat en person ifrån ett knivslagmål utanför en krog, tidpunkten var när jag var i slutampen av trean i gymnasiet.

Så, vilken av dessa saker har jag inte gjort?

Kommentarer
Postat av: Tobias

För din egen skull hoppas jag du aldrig sovit över hos någon som äger Hem till midgård på DVD!

Postat av: Adam K

Detta var ett mycket bra intiativ av dig.

Att komma på en tävling. Om någon ska nappa så måste du nog också ge ett pris. Annars bara ignorerar de det. (De som inte känner dig).



A) låter som Petters



B)Skulle inte förvånat mig



C) och D) skulle du kunnat gjort. Roligt att få svaret sen=). De andra tre betyder at du gjort. Intressant.



Jag gissar på A med orangea Byxor, för det lät mer Petter, men du kasnke hade det innan vi sågs första gången?

2008-07-17 @ 22:22:40
Postat av: lali

jag tror på F; att du har badat i sirap och getmjölk.

2008-07-18 @ 13:56:49
URL: http://blogg.lali.se
Postat av: Adam

Lever du på denna inlägg eller? Ska du ejskriva nåt nytt under tiden du väntar på svaren?

2008-07-19 @ 13:35:36
Postat av: camilla

D.

2008-07-19 @ 19:53:24
URL: http://dragkejda.se
Postat av: camilla

eller så kan det vara a,b,c eller e.

2008-07-19 @ 19:53:57
URL: http://dragkejda.se
Postat av: Adam K

Ja du många har garderat sig ser jag vilket betyder att ingen vet man har dig.

KAn gissa på att du var ett orosmoln som liten med tanke på att sparka holländare redan i fyra års ålder?

2008-07-20 @ 11:50:44
Postat av: johan gyllensten

måste läsa din blogg mer frekvent så jag kan vinna sånna här tävlingar. Jag visste att det var D som var rätt svar. Det sa du på Svea i våras när du och jag var där. Du sa "Johan, jag har fan aldrig gjort helikoptern"

2008-07-20 @ 14:33:18
URL: http://misdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback