Tråk

Sitter här och fördriver tid, snart ska tid bedrivas i sängen istället. Jag behöver hitta på något snart känner jag, inte ens fotboll att träna och hålla på med just nu, ta slut jävla uppehåll. En resa någonstans nu skulle inte vara helt tokigt fel, men jag vill dock spara pengar. Ensam hemma är jag just nu också, far på läkarbesök i Linköping och min mor är suspekt nog i mitt studentrum i Norrköping, det känns en aning underligt. Själv stannar jag här hemma och är hundvakt.

Jag hoppas tiden flyter på ganska snabbt nu så att man snart kan ägna sig åt saker istället för att vänta ut tiden. Jag saknar Norrköping just nu.

Trött och rastlös på samma gång är en känsla som inte är den angenämaste.

Vilken jävla dag börjar skolan igen?

Kommentarer
Postat av: Adam K

KAn det va 18 augusti, läste detta på LIUs hemsida under terminstider=)

Hoppas jag kommer in då blir dte revansch=).



Försätten vad gör din mor i din lägenhet städar och du är hemma? Vilken stil=).

2008-07-08 @ 10:07:42
Postat av: lali

klockan 10 den 21:e aug ska vi va i k23 och träffa larjo.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback