Suck silly season

Ena timmen är det nästan klart och nästa timme är det helt avskrivet. Kan inte bara två offensiva klasspelare komma till laget så att säsongen kan starta igång igen.

Förvrigt så sägs Arshavin nästan vara klar för Roma, hans agent (om det nu är hans agent, folk som kallar sig agenter brukar inte alltid vara det till den speciefika spelaren) säger att ett Champions League-lag i italien har visat intresse för hans adept. Juventus har värvat klart, Inter är ute efter andra spelare och Fiorentina ser inte ut att släppa Mutu till Roma. Det skulle ju ocksp kunna vara så att Fiorentina backar up ett eventuellt tapp av Mutu genom att vara redo på Arshavin.

Den senaste tiden har det mest varit Mutu-rykten annars, han som jag trodde var avskriven för några dagar sedan, nu är han avskriven igen, eller? Jag hoppas fortfarande på Kaka och Ribery. Men det börjar bli en smärre kris (utan någon större anldening) så snart nöjer jag mig med bröderna Elm och Rade Prica.

Kommentarer
Postat av: Adam K

Här kommer den Offensiv hockey

2008-07-25 @ 18:00:16
Postat av: Adam K

Skit 16 sekunder försent=(.

2008-07-25 @ 18:01:12
Postat av: Simon

Nu förstår jag inte riktigt

2008-07-25 @ 21:33:54
Postat av: Adam K

Påminnelse:

Hej Simon.



Eftersom du är min vän kommer jag berätta att Kl.18.00 imorgon (fredag den 25/7) kommer du få se (och ni andra som besöker denna blogg, folktomt naturligvis)få se min nya blogg.

Du framförallt Simon hoppas jag att du får nöje med min nya blogg.

Hoppas inte vänrelationen påverkar mitt hyumör ibland, blir lika arg på mig själv ibland att jag ens håller på som jag gör mot andra), väl mött Adam /din vän.



Jag menade att du var dte förste att se min nya blogg, som jag släppte ut klockan 18.00.16

Meningen var 18.00, men det blev 16 sekunder försent.

Gå in på sidan så ser du min nya blogg=)

Postat av: Simon

:), jag testade offensivhockey med blogg.se, tänkte inte på att du kanske bytt bloggplats.



Det tror jag nog att jag kan få :)

2008-07-26 @ 12:29:25
Postat av: Simon

Jag måste även åpeka att jag för tillfället inte kan kommentera i din blogg, jag har ingen av de användarna som man behöver ha för att kunna kommentera

2008-07-26 @ 12:40:07
Postat av: Adam K

Du har delvis rätt.



Om jag inte minns fel så fick väl ni på LIU byta till google-adressen på era emails?

Därav kan du svara om du nämnde ditt emial på google.

Stod Google/blogger adress=)

Och du ha rden.

I vilket fall så har jag rättat till det nu.

2008-07-26 @ 14:09:26
Postat av: Adam

Tack för att du märkte detta=)

2008-07-26 @ 14:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback