Nej nu får Jesus skärpa sig

Jag sitter och funderar på hur praktiskt ett plagg som klänning egentligen kan vara. Jag har själv tyvärr inte så mycker erfarenhet av användade av just det nämnda plagget. Jag kan faktiskt inte minnas en enda gång att jag har brukat det, om jag förtägt minnet av det eller helt enkelt bara inte har gjort det kommer jag inte ihåg.

Klänning känns som att det borde iaf till viss del vara hyfsat praktiskt. iofs finns det vissa klara brukproblem som det kan tänkas bli, t.ex om man ska hoppa äver hinder eller springa snabbt. jag kan även tänka mig att det kan uppstå vissa problem i fysiska arbeten. i vardagsmiljöer skulle nog klänning dock många gånger kunna vara praktiskt, elelr iaf minst lika brukbart som standardklädseln. Som ni märker så har jag kommit fram till aboslut ingenting, lite som regalskeppet Wasa. 


Förövrigt var det träning idag, det kändes bra, jag ligger före de flesta i löpövningarna, vinterträning vem behöver det :). Det ska väl iofs sägas att de flesta andra inte ägnat sig en tanke åt träning under uppehållet medans jag försökt komma i fysisk form, men nu ligger jag på samma nivå som de andra fysiskt och det lär inte ändras.   

Kommentarer
Postat av: Adam K

Tänkte på dig då jag såg denna webbsida, du som gillar att motionera och röra dig, läs denna sida, själv blev jag medlem igår=).

Gansak bra sidaatt jämföra sina presationer på=).

MAn kan vara anonym där också.. Ett webbsidetips=)

Postat av: johan gyllensten

killt simon! killt!

2008-07-24 @ 18:02:11
URL: http://misdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback