Fredag

Idag är det fredag och jag sitter i hemmets lugna vrå. Det känns en aning trist, men inget att göra åt, eller det finns det, snarare inget jag vill göra åt det. Jag ska dessutom upp tidigt imorgon, ska hjälpa till som funktionär på någon ävla motostävling. Jag sitetr här och funderar på om det verkligen var ett korrekt beslut. Jag gillar ju tävlingar, men i ärlighetens namn är motorsport knappt en idrott. Undra vad folket på morgondagens tävling tycker om den åsikten. Inte för att jag lär yttra den. Dessutom har motorsport sin charm någonstans, dock är det inget för mig.

Lövqvist ner på 10:e plats i touren. Det var en halvtuff etapp idag. Jag tror han får svårt att hålla en topp tio plats genom hela touren. Någonstans mellan 10-30 plats kan det nog komma att bli. 

Ikväll ska jag inte ta en öl, det börjar bli en vana. 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback