Buktal

Sastre vann tillslut touren.

På onsdag ska jag upp till Norrköping, på torsdag ska jag hem igen. 

Min vänsterfot är drabbad av lite småskador. Stortån gick det hål i efter en olycka med stege och gräsklippare i fredags, bl.a. så har nageln spruckit lite. Mina nya fotbollsskor vägrar också att göra sig bekväma för mina fötter, eller främst mina hälar, egentligen bara hälarna och mest vänsterfoten. Nästan hela träningen gick bra, men mot slutet så började det skava mer och mer, det blev dock bara en blåsa. Jag är dock orolig för att köpet av de nya fotbollskorna har för hård och för låg häl för att vara bra för mina fötter, jag hoppas att jag inte behöver införskaffa nya, mina gamla spricker mer och mer vid sidan och går snart inte att bruka mer.

Kommentarer
Postat av: lali

du ska åka hem på lördag. för vi ska dricka öl på fredag. du har inget att sätta emot det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback