Schackrutor i huvudet

Det kan jag få när jag spelar mycket schack. När jag var yngre och gjorde det fick jag det, ibalnd innehöll mina drömmar schackrutor. Med tanke på att jag har spelat det hyfsat mycket så är jag ganska dålig och då är det lite pinsamt att ha sådana rutor i huvudet.

Idag har jag spelat lite schackpartier. Den senaste höll på i två timmar, detta beroende på att min motståndare höll på att spela andra pariter samtidigt. Matchen höll på i cirka 30 drag för båda spelarna, kanske ger en bättre fingervisning. Tyvärr förlorade jag, satans skit. Och inte nog med det, jag har schackrutor i huvudet .

Kommentarer
Postat av: Adam

Hård tröäning ger färdighet, se på Kasparov=)

2008-02-14 @ 10:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback