Vardagstankar

Underlig dag idag, jag vet inte varför, men det bara känns så.

Lucia igår, jag har nog aldrig märkt av Lucia så lite någonsin som just igår. Jag såg inte en enda lucia på hela dagen.

Jag tror Roma kommer tvåa, positivism klär inte alltid, och troligtvis inte nu heller, men fan, vi får se.

Julstämningen finns inte här. Vem fan orkar med julen egentligen? En tävling i tristess kommer det bli, i år troligtvis mer en någonsin. Det är sådant man får ta.

Undrar om jag blir snorig till imorgon, tendenserna finns.

Idol är slut, fan, vad ska jag göra nu om fredagskvällarna?


Kommentarer
Postat av: Elin Vinka

jag har hört att folk lyssnar på julradio för att komma i julstämning, men jag vet inte om det stämmer. googla julradio så kanske det känns bättre

Postat av: adam

Själv har ja inte sett IDOL under detta år. Hur kan man skaffa miljoner för ett förnedringsprogram?



KAnske Roma kommer 2:a, men då ska även topplagen förlora medan Roma vinner vilket ej blev fallet igår.

Blir ju me 0-0 i poäng att ta in alltså om dte slutar så.



Däremot har både Roma och Hv spelat bättre. Hv 2 raka nu, förts mot FBK sedan följt av soplaget MoDo som lever på en femma. Båda på bortaplan.



Vem tävlar du i tristessen med?

2008-12-15 @ 13:37:52
Postat av: Adam K

Såg nyss artikel om Romas Vucinic sätt att fira sitt mål på, vad är dte för spelare roma rekryterar? Barnungar? Cassano,Totti och Vucinic borde ställa upp på modevisningistället hehe.

2008-12-15 @ 13:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback