Och

Och det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå..

Min hjärna brister helt i kreatitvtet och iderikedom just nu känns det som. Jag är inte den kreativa människa som jag en gång hade förhoppningar på att bli.

Ja, man säger mycket, men man vet så lite om sig själv..

December är fan synomnymt med skolarbete, jag tror jag har suttit och stressat varenda jävla december sedan jag gick i tvåan eller trean av gymnaisumet.

Man övar sig, och långsamt blir man bättre på att se..

Jag borde sova, men jag är ganska trött på det, i alla fall att somna, själva sovandet är ganska skönt.


Fan, osammanhängande text utan någon som helst poäng, det är grejer det. Man skulle kunna sammanfatta det som. Och

Kommentarer
Postat av: Adam K

Skojar du nu? Din hjräna brist på kreativitet?

VAr väl du som om på en del på projektarbetet på gymnasiet?



Sen att hitta sig själv och kreativitet har ingen länk till varandra.



Hitta sig själv handlar väl mer om självinsikt kanske?



Du är inte den enda ,det finns fler som är i din situation och än värre situationer.



kreativitet har du, du är ju bra på att "bryta mönster".

2008-12-02 @ 20:33:48
Postat av: Adam K

Skojar du nu? Din hjräna brist på kreativitet?

VAr väl du som om på en del på projektarbetet på gymnasiet?



Sen att hitta sig själv och kreativitet har ingen länk till varandra.



Hitta sig själv handlar väl mer om självinsikt kanske?



Du är inte den enda ,det finns fler som är i din situation och än värre situationer.



kreativitet har du, du är ju bra på att "bryta mönster".

2008-12-02 @ 20:33:58
Postat av: Adam K

Skojar du nu? Din hjräna brist på kreativitet?

VAr väl du som om på en del på projektarbetet på gymnasiet?



Sen att hitta sig själv och kreativitet har ingen länk till varandra.



Hitta sig själv handlar väl mer om självinsikt kanske?



Du är inte den enda ,det finns fler som är i din situation och än värre situationer.



kreativitet har du, du är ju bra på att "bryta mönster".

2008-12-02 @ 20:34:57
Postat av: johan gyllensten

haha, nu spammar adam igen (adam, jag skojar du behöver inte förklara)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback