Om något

Idag är en dag, jag har inga som helst planer eller förväntningar om den, så vad som helst kan hända, troligtvis händer ingenting.

Jag sitter och funderar, men jag kommer inte fram till något, är inte ens säker på att jag funderar, lite märklig känsla är det.

Om inte osthyvlar fanns så skulle man få fixa sina ostbitar på annat sätt. Om man nu inte köpte färdigskuren ost.

Ibland är det långt till det som är nära och ibland är det nära till det som är långt.

Meninglöshetens nonsens förföljer än, oavsett om man kämpar med en mening eller inte så kan man inte komma ifårn att allt är meningslöst nonsens, men även meningslöst nonsens kan underhålla. Tur är väl det annars hade livet varit den gråa massa som den egentligen är.

Kommentarer
Postat av: Adam

Vilken syn på livet "en går massa".



Du vet väl om att det endast är du som kan förändra denna "grå massa" till i alla fall regnbågens färgglada massa=).



Skulle lika gärna vart Murkes vän i Rainbow Bright som sa detta=).

Postat av: Adam K

Vilken syn på livet "en grå massa".(rätt ska vara rätt)



Du vet väl om att det endast är du som kan förändra denna "grå massa" till i alla fall regnbågens färgglada massa=).



Skulle lika gärna vart Murkes vän i Rainbow Bright som sa detta=).



2008-08-23 @ 13:31:01
URL: http://www.offensivhockey.blogspot.com
Postat av: camilla

Ja om reseten av världen kan klara sig utan osthyvel tror jag vi också skulle klara det.

2008-08-23 @ 15:43:41
URL: http://dragkejda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback