Och idag var det söndag

En helt okej söndag som gick i fotbollens och idrottens tecken. Dagen började med en fotbollsmatch, jag fick spela libero. Matchen gick bra, vi vann med 1-7. Jag kände mig lite som Micah Richards, enligt Backe så gav Richards motståndaren ibland medvetet någon meter för att sen springa ikapp. Lite så kändes det för mig idag, även om att ge en meter oftast innebar en lyckad offsideställning, men jag hade hunnit ikapp de om domaren valt att inte blåsa. Det var inget direkt dåligt lag vi mötte heller, de var hitllls obesegerade och leder serien.

Sista söndagen i småland, det känns ganska bra att komma igång igen. Nästa söndag kommer jag sitta och filosofera på täppan, och det är sista gången jag kommer göra det. Det är något med sista gången och söndagar. Jag lovar att mest människor dör på söndagar också.

Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

behöver vi dem verkligen? söndagarna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback