Ny info

Detta kan lösa sig. Detta om tv kommer nu att bli att såpa likt 24 där jag uppdaterar informationen som händer.

Följande händer, efter ett tafligt och halvdesperat samtal till canaldigital så verkar det inet som att det ska gå. Jag har sagt min adress  bredgatan 46 som jag alltid har haft och kvinnan som redan låter lite trött på in dåliga koll på det hela säger att det inte går. Plötsligt så kommer jag på att mina brev inte brukar gå till adressen bredgatan 46 läg 3080 utan de brukar gå till bredgatan 4 läg 3080. Jag säger då detta, adress 4 då alltså och där kan man nu ut med erbjudandet. Kvinnan tycker givetvis det är märkligt att jag har två adresser, jag också. Hon tycker jag ska kolla upp det så att jag inte beställer de dyra sakerna fel där de inte kommer att funka. 

Jag kollar min brevlåda där det ligger lite brev, på alla dessa står adressen 4 läg 3080. Jag kollar vad det står vid huset, där står det bredgatan 46. Överallt i huset står det 46. På eniro så får man rätt adress bara om man skriver 46. Jag är inte med på eniro av någon anledning, jag har ju adressändrat, men jag sökte på en annan som bor i detta hus namn och denna bor på Bredgatan 46. Trots detta är jag hoppfull, jag tror att det kommer att lösa sig nu. Jag ska gå ner till studnetbo och fråga om hur detta kan vara, eller snarare vilken adress jag har, de kommer förmodligen säga fel och allt kommer bli strul men tillslut ska det lösa sig. Det kan inte vara en slump att det på bara är bredgatan 4 som man kan ha det på och att studentbo har ett avatl

Tiden ska bara bli 12 och jag ska kamma mig innan, sen ska jag ner till studnetbo och fråga ut. Fan jag kommer inte ihåg om jag har borstat tänderna, detta är spännande, en riktig deckare. Sökandet efter min egentliga adress.        

Kommentarer
Postat av: adam

anående eniro så tror jag att det är att man måste anmäla sig via sitt telfonummer.
Och inteadfressen, om de har numret får de autpomatiskt adressen också.

2007-09-19 @ 12:15:15
Postat av: lali

eniro är telefonkatalog med adresser som bonus, inte ett adressregister.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback