Kanske skulle läsa

Jag kanske skulle läsa lite kurslitteratur. Men nejujag gör hellere andra saker som att skriva menningslösa blogginlägg som tar tid istället.

Det kommer en morgondag som bekant.

Jag bör duscha, jag har inte någon särskild ork och speciellt ingen lust. Kraven i från samhällt gör nog att jag måste duscha någongång denna vecka så varför inte ikväll?
 
En sak till. Jag hatar mitt kylskåp! Vem fan komme rpå iden att sätta in ett kylskåp som låter som ett byggarbetsplats i ett studentrum på cirak 12 kvadrat? Sadistiska och snåla måste de vara i alla fall. Denna bullriga miljö är inte bra för min sömn, kanske man skulle kunna anmäla detta till något? I går natt försökte jag sätta på mig dåliga hörlurar från en mp3 utan batteri. jag kunde dock fortfarande höra kylskåpet, och ännu värre, jag kände hur det viberrade hela vägen till min säng, brr. Som tur var så gick en fotbollsmatch igång på viasatsport. Simpson och fotboll verkar vara det enda jag kan somna till med detta kylskåp i rummet. När tv3 kommer ändra sin tablå inom en snar framtid så måste jag komma på en ny lösning och jag tror inte att köpa öronproppar hjälper.  


Kommentarer
Postat av: adam

Du har u själv valt storlek på din yta?
Du kunde tackat nej och skaffat en "lite" större.
större rum, mindre ljud.
Enligt dig angående personer som inte hade tv skrev du:
De har själva valt det?
Nu skriver jag samma sak till dig.
Du har själv valt lägenheten.
MEn jag tycker också synd om dig med ljudet.

2007-09-04 @ 00:41:42
Postat av: lali

öronproppar tar bort ljudet men inte vibrationerna. men intala dej själv att det är avslappnande och masserande - och framförallt en dyr massagesäng som du fått alldeles köp köpet!

Postat av: lali

köp = på

2007-09-04 @ 12:38:17
URL: http://blogg.lali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback