Social

Det är inte alltid jag tänker på det, men ibland gör jag faktiskt det. Det jag tänker på är vilket socialt geni jag är. Jag tänkte försöka skriva ett långt inlägg där jag visar hur otroligt social jag är, men jag kommer inte riktigt på något exempel.

Förresten visste ni att det inte är någon ytterback som har vunnit det mest prestigefulla indiviudella priset inom fotbollen?  Individuella fotbollspriser vinns oftast utav anfallare och offensiva mittfälltare. 

Faktum är att jag har en väldigt hög social nivå, jag kan till exempel spela schack, kanske inte bra, men i alla fall spela.


Kommentarer
Postat av: Adam

Du kan även bli mer socialare med att lära dig prata mer om allmänheten än bara fotboll och Roma? också.
Ett tips är att vara flexibel.
Att vara social innbär inte att man kan prata om sitt ämne eller som berör "jaget".
Att vara social är också att ge och prata om andra saker än om sitt egna intresse också.
Var bara lite stolpar du missade.
Sedna att spela sällskapsspel är en del av social som du har rätt i.

2007-10-09 @ 21:21:16
Postat av: Tobias

Shack blir bara socialt om det är alkohol i de där gubbarna man piskar. Att Simon är ett socialt geni är lika troligt som att jag är tomten.

Postat av: Tobias

Att jag inte kan stava till Schack har absolut ingen som helst betydelse oavsett sammanhang... ^^

2007-10-09 @ 22:41:11
URL: http://tobikei.blogspot.com
Postat av: Daniel

Att spela schack är oerhört socialt stimulerande, förutsatt att motståndaren inte har en aning om vad den sysslar med! Simon, vi borde spela fylleschack!

2007-10-10 @ 00:02:51
URL: http://censurerat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback