Klockan

klockan är inte lika mycket som den borde vara. Detta beror på vintertid, tror jag. Ställa om komemr blir jobbigt, min dator har iaf ställt om, text-tv också. En sak som också är bra är att jag inet komemr vara så värst bakfull imorgon (tror jag), det beror på att jag tog min sista alkoholdryck för ett ganska bra tag sen.

Kvällen då? Jo, det var ganska trevlig. Ett tag var jag lite låg, men humörsvängningar kommer och går.  Sammanfattning: det var trevlig. Efterfesten var den sämsta någonsin, alla bara försvann.

Just det, jag blev glad när jag kom hem. Juventus fick spö av Napoli. Fan vad Napoli är bra just nu. 

Edit: lIte bakfull blev jag om man ska vara insiktfull så här dagen efter, fast det gör mig inget. 


Kommentarer
Postat av: lali

Du stavar bättre när du varit på fest.

Postat av: lali

Din blogg har inte ställt in klockan än.

2007-10-28 @ 04:38:03
URL: http://blogg.lali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback