Antonio Cassano

Jag borde hata denna man. Men det kan jag inte, jag älskar honom.

Roma satsade stora pengar på Cassano. Det gick också bra till att börja med. Säsongen 2003-2004 spelade han en sådan underbar fotboll så jag trodde att han skulle bli den bästa spearen i världen. Sedan gick det utför. han ville ha samma lön som Totti, han bråkade med allt och alla (även sig själv) som vanligt när det gäller Cassano. Han lämnade sedan Roma för en struntsumma till Real Madrid.

Det finns något som är så härligt med Cassano ändå. Han är så dum i huvudet så att det blir charmigt. När Cassano var som bäst och spelade fotboll så fanns det för mig ingen spelare i världen som har varit lika underhållande, inte ens Totti. Det finns något charmigt med en person som säger att be om ursäkt inte finns i hans vokabulär. 

Jag såg nyss ett mål som han gjorde för sin nya klubb Sampdoria. Jag kan inte annat att le då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback