Lustigt beetende

Igår köpte jag en mobilladdare. Jag köpte en laddare av ett billigare märke, någon sa att dessa kunde brinna upp. I alla fall, jag satte i min laddare och testade den. Efter bara några minuter så tyckte jag mig känna en doft. Jag luktade runt laddaren, det kluktade lite suspekt, men ingen brand givetvis och mobilen laddades som den skulle. I alla fall så laddade jag klart telefonen, det forsatte lukta.

Emmelertid så lyckade jag i alla fall somna, dock i tankarna av att jag skulle bli förgiftad och dö av doften som något hade utsöndrat, jag längtade verkligen efter att natt skulle bli till dag och det fort! Klockan 4 på natten vaknade jag dock igen, doften fanns kvar, jag kunde inte uthärda detta mer, något fick lov att göras. Laddaren stängdes in och förslöts och fönstret öppnades. I 20 minuter låg jag sedan vaken med fönstret öppet, jag kände dock i min näsa hur frisk luft kom in. Jag stängde då fönstret och återgick till sömn. När jag sedan vakande så fanns det något annat som barrikaderade min näsa en den där förra doften. Snuva kallas det.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha. Stackare! Det är inte lätt när det är svårt som man brukar säga..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback