Helg

En helg med fotboll framför tv:n, sånt kan vara trevligt. Mycket fotboll har det också blivit och mer ska det bli. Imorgon väntar nämligen en intressant fotbollssöndag och det blir inte heller en resedag. Roma spelar vid klockan 15 och klockan 20.30 är det Juventus-Inter, intressant blir det.

Imorgon så funderar jag också på att cykla en sväng, det kan vara bra med lite träning, mitt flås har npg gått ner lite de senaste dagarna, trots ett visst tränande på öppna ytor på diverse klubbar, iofs tror jag den största lockelsen förstör mer än vad de olika rörelsemomenten hjälper upp ens fysiska status. 

Snart kanske Simon rent börjar på gym. Det bär mig emot eftersom det är emot nästan alla mina principer. Betala för en träning som inte är särskilt rolig känns spontant jävligt så där. Jag orkar dock inte att fortsätta i samma lag här uppe i Norrköping, känns inte rätt och något nytt lag orkar jag inte söka upp. Efterom att springa är en änu mer segare träning än att gå på gym så känns gym, trots att det är dyrt som satan, ändå som det bästa alternativet. Det får vara värt lite pengar på att rädda min kropp. 

Jag hoppas detta var en intressant inblick för er i mitt liv.

Avslutningsvis så kan jag säga att jag aldrg riktigt förstått grejen med salmonella.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback