Grått

Allt är så jäkla grått i Norrköping nu, det känns som att man är mitt i Bladerunner, jag har fan inte sett solen på flera dagar, det kan inte vara nyttigt. Nu förstår jag hur Polackerna lever....

Snälla snön kom, kom och lys upp den här hålan, vad fan Norrköping marknadsför ju sig som stad i ljus ibland, men nu är det ta mig satan bara stad i grått, inte konstigt att man dricker.

Ikväll ska jag äntlingen spela fotboll igen, jag saknar det till och från, snart ska jag komma igång med träning ordentligt (har jag sagt nu ett tag, men efter jul ska garanterat ha tagit i det).


I am a man who walks alone
And when I'm walking a dark road
At night or strolling through the park

When the light begins to change
I sometimes feel a little strange
A little anxious when it's dark

Fear of the dark, fear of the dark
I have constant fear that something's always near
Fear of the dark, fear of the dark
I have a phobia that someone's always there




Kommentarer
Postat av: adam

Du kanske bor på fel sida av staden? Därför det inte lyser nåt? Plus att du bor vid etn ombyggnation. Om du ser över lite mer på motalaströmmen och andra fiona ställen i Norrköping får du se lite mer ljus och vackra färger.
Varje gång jag går förbi Ica så ser jag en blå julgran som lyser upp tillvaron.

2007-11-20 @ 16:25:24
Postat av: Tobias

Norrköping är sämst. Allting är sämst. Fan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback