Fristila

När jag sätter mig nu vid bloggen så är allt blank, jag har inte en ide om vad jag ska skriva. Eller givetvis har jag vissa ideer om vad jagt ska skiriva, det kan inte komma vad som helst. Jag är trots allt en enkel människa som ofta hamnar i samma mönster som tidigare, på gott och ont.

Min tankeverksamhet går dock inte så långt just nu, det är bara ett par tre saker som bubblar upp i min hjärna, dessa saker är sånt jag inte vill skriva om i min blogg, jag har trots allt en publik att tänka på. Jag har nog svikit en del läsare av denna bogg senaste tiden, jag ber så skamligt om ursäkt för detta. 

Man kanske skulle spy ut en massa åskiter om man jag tycker om vissa saker. Jag tror jag ska göra det. Förbered er nu på något oerhört spydigt aggresivt och kanske otrevligt. Hoppas ni inte tar illa vid er. Eller va fan, det skiter väl jag i!  Dessutom så kommer ni ta illa vid er. Jag tycker att det ska vara förbjudet att äta samma middagsrätt tre dagar i rad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback