Flash

Jag har nyligen fixat det roliga programet flash, det gör att jag kan komma att animera inom en snar framtid. Vem vet kanske kan små filmer komma att läggas upp på bloggen, det beror på hur tekniskt svårt och tidskrävande det är. Jag har tidigare i mitt liv en mycket underhållande animerad film. Den kommer att bli kult, bl.a. föär att den om fem till tio år förmodligen inte kommer kunna att ses av någon beroende på formatet den är i och av en jäkla script på filmne så går det inte att ha den i ett annat fomat. Det är endast formatet mov man kan se filmen i och den kan endast läsas utav quicktime som det verkar. Ett problem problem med quicktime är att filmen inte verkar kunna läsas i de nyare versionerna av quciktime. Inom några år kommer den filmen alltså finnas endast i min och andras fantasi.   

Kommentarer
Postat av: individ

En ny premiär på den du gjorde på huc?

Ett litet tips i framtiden.
Läste idagens aftonblad om vilka cykellås som rekommenderas=), med tanke på di nstulna cykel?
Ha en bra dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback