Förbannade festande

Nu är det några jäkla idioter som bestämt sig för att grilla, spela någon satans musik och skratta på min innergård. Det förbannde varma vädret gör att jag måste ha fönstet öppet vilket gör att jag inte kan undvika att höra idioterna. Visst jag kan acceptera lite måttligt festande, men över tre pers är inte acceptabelt, de är säkert minst 7 men den värsta hädelsen är att de festar ute utan en tv när svenskalandslaget spelar, att göra på detta sätt är som att spotta på hela den resterande befolkningen. De kan festa lite lugnt eller hårt på annan plats innan och efter matchen, men under matchhelvetet ska den ända musiken vara Glenn Hysens rap med beat från läktarljud.

Förövrigt så blev det 5-0 till Sverige, men nej jag tänker inte fira utan jag kommer sitta här och vara bitter på de förbannde huliganerna. De har ju inte ens landslagströja på sig!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja é int bitter ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback