Avsked av Norrköping

Avskedet är visserligen bara tillfälligt man ack så ett avsked.Jag kan inte riktigt bestämma mig hur det känns, det känns bara att komma hem till sköna lugna Långemåla men samtiodigt hade det varit intressant att tillbringa sommaren i en stad, det bästa hade varit om Långemåla och Norrköping lågt en halvtimme ifrån varandra med perfekt kollektivtrafik. Då hade man kunnat fly Långemåla när det behövdes. Vem vet, det kanske blir någon vecka under sommaren i Norrköping. Att komma hem till Långemåla och  spela lite fotboll ska bli väldigt kul, det ser jag fram emot.

Jag har nu hållit på att städa mitt rum och en städning av Simon så blir inte bättre än det här, om någon elak förälder känner för att gnälla så får jag ta det. Förövrigt så hatar jag att städa..

Ett intressant dagboksinlägg blev detta, men med tanke på vad intressant mitt liv är så finner nog alla människor detta oerhört intressant att läsa. jag menar, vem vill inte läsa om stora profilers vardag?

För att förmedla sommaren, solen och värmen som är nu så känner jag för att at en bild på mig i mina nyinköpta solglasögon med hjälp av en dålig webcam, håll tillgodo.

image30

 



Till nästa skolår så ska jag undvika att göra en Tobias.

Kommentarer
Postat av: adam K (sp03)

EUREKA Simon.
Har du äntligen hittat en kamera?
Grym bild för övrigt. MR Cool Guy?
Ha en bra dag.

Postat av: Roger

Du har nästan Tobias-frisyr och Tobias-solglasögon. Du är en bra bit på väg. Bara att hälla i sig lite Renat och vara glad ;)

2007-06-12 @ 23:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback