Slavhandel

Idag tänkte jag att vi skulle behandla ämnet slavhandel. Jag tycker denna förföljelse är hemsk. Den var visserligen värre för ett antal år sedan men denna förföljelse existerar fortfarande! Jag blir så arg. Kan inte journalister, FN, rädda barnen och andra smutsiga organisationer lämna slavhandlarna ifred! Jag menar det är faktiskt deras levebröd! Förföljelsen som de har blivitt utsatta fär har gjort att kvaliten på slavarna har minskats. slavhandlarna har det så knapert att de bara kan köpa en mercedes och en rolex varannan månad istället för varje, det gör givetvis också att boskapen svälter och blir undernärda eftersom att slavhandlarna bara har råd att ge dem mat var tredje dag. Jag tycker rädda barnen borde skämmas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback