Det är över nu

Och det känns ganska skönt att det äntligen är klart. Jag är faktiskt inte särskilt arg, bara besviken, hade väntat mig något större av honom. Beteendet är ej värdigt en romanista så det är rätt att han lämnar, Roma klarar sig bra utan honom. Jag känner ingen ilska som jag gjorde och gör mot Zebina och Emerson utan jag känner bara likgiltighet. Han hade en stor potential, han fick inte ut den, framförallt så var han inte den ledare som han hade behövt vara.

 

Man kommer att minnas Chivu för två saker, att han all för ofta var skadad och att han svek när det gällde som mest.


Kommentarer
Postat av: Adam

Vem är man?
(Man kommer att minnas Chivu för två saker)
Du, Roma, Roma fansen?
Kanske Klubbdirektören?
Jag tror
att det är du som kommer att minnas men skrev det som neutralt=, för du skrev ju "dina tankar"
Ha en bra dag.

2007-07-28 @ 13:50:47
Postat av: Simon

Givetvis är jag subjektiv, vore konstigt annars.
Men jag tror även att fotbollsintresserade som inte håller på Roma kommer att minnas honom för främst två saker. Hans insats mot United och hans sätt att lämna klubben. Slutsats, man kommer minnas Chivus tid i Roma som att han svek när det gällade som mest.

2007-07-28 @ 19:17:39
Postat av: Adam

Ok, faktum kvarstår ändå, om du har en blogg så "man" personifirerar inte att du skrivit det utan "man" har gjort det. Dvs då kunde du skrivit "För oss fotbollsintresserade"? eller?
HA en bra dag. Var bara en liten parentes, för "man" är ingen och det är generaliserande ord.

2007-07-28 @ 22:31:36
Postat av: Simon

Japp jag generaliserar

2007-07-29 @ 09:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback