Det är inte varje dag en geting surrar vid ens fönster

Idag på morgonen gjorde det dock det, runt det hemska klockslaget 06.10. Att jag kunde veta detta beror på att jag vaknade av insektens förbannade surrande. Getingen som av sig själv hittade in kunde också hitta ut från rummet. Jag stängde då fönstret. Emellertid så är det ganska svårt att somna när man väl har vaknat så tidigt. Efter ungefär en timmes tänkande på alla små och stora problem jag har så föll jag dock i sömn.
 
Runt klockan 9.20 så bestämde sig min fader för att knacka på min dörr och säga att han tycker jag skulle gå upp (min far tror att lösningen på alla problem är att gå upp tidigare). Som alla vet så gör uppstigningskrav att en person blir väldigt sömning. Det är väl någon slags motpol till att om man ska gå upp till något nästa dag så kan man inte somna när man går och lägger sig. Eftersom att jag fick kravet på mig att gå upp så somnade jag då snabbt om och sov till cirka 10.48. När jag efter frukost kollade ut så såg jag att det regnade och det innebar att dagen var slut, kanske lika bra det.

Affärer kring fotboll kan ibland vara klart enerverande. Egentligen borde man lägga ner att följa fotbollen till innan ligan startade och vara nöjd med alla ävergångar, klubbarna kan nog sköta det bra sjäva, men vafan jag har inget bättre för mig, hoppas det händer nåt bra i fotbollens löjliga värld imorgon.  

Kommentarer
Postat av: Tobias

Silly Season är ganska enerverande ja, du skulle veta hur det är att vara Arsenalsupporter, huah.
Hmm, att det skulle vara en lösning på alla problem att gå upp tidigare har jag inte tänkt på. Kanske ligger något i det? Får prova imorgon, satsar på att iallafall komma upp föra lunch :)

Postat av: Adam

Somliga ska vara glada att de överhuvudtaget får sova till 8.00 eller senare.
Medan du sover har jag arbetat i 2h=)
Det är kul med fotbollssilly, man vet ej ens om sammae spelare är kvar i klubben efter hösten? med tanke på Ari i KFF.
PS: Om du fortfarande vill att din länk till min blogg ska fungera så rekommenderar jag att du byter adress till nuvarande.
Ha en bra dag.
Ha en bra dag.

2007-07-04 @ 17:45:19
Postat av: Simon

Nu ska länkningen vara rätt, har ej kollat om jag gjorde rätt

2007-07-04 @ 17:58:27
URL: http://folktomt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback