Reklam

Jag har upptäckt att det finns reklam på min sida. Det är intressant att se vad det blir för reklam på sidan.

En sak som det ganska frekvent görs reklam för är fotbollsresor till AS Romas matcher. Den reklamen tycker jag är fin att ha på min blogg. Anledningen till att den uppkommer måste vara av anledningen att jag nämnt Roma vid ett flertal tillfällen på denna blogg.

En annan reklam som har figurerat på denna sida är någon form av rör dig och må bra reklam.
http://www.iform.se/?stlcmpid=10196
Den här reklamen tycker jag också om. Speicellt tycker jag om de intressanta tester man kan göra på denna sidan. Bl.a. så kan man testa hur lång tid det tar att förbränna ett visst energiintag med hjälp av en viss aktivitet. Aktiviteten kan t.ex. vara "sex (som aktiv part)".  Det är tydligen inte bara i handboll som man kan få pasivitetsvarning. 

En reklam som jag dock är besviken över är reklamen för ett tv-program där de syssar med en form av fysisk aktivitet med musik till. Att jag inte vill nämna programet beror på att jag vill slippa den relamen på bloggen. 

Som helhet är jag dock ganska nöjd med reklamen jag får på denna sida. För att testa om jag får reklam efter vad jag skriver så kommer jag nu avsluta detta inlägg med att skriva sexleksak.

Sexleksak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback