Folktomt

Hej, det här är bloggen folktomt, mitt namn måste för närvarande vara hemligt, för att jag säger att det måste vara det. Jag har skapat denna blogg av precis samma anledning som de flesta andra som skapar en blogg har, nämligen att jag vill visa hur intressant, rolig och smart jag är. Det kommer vara ganska lätt att visa eftersom att jag är än rolig och smart människa som är väldigt intressant.

Den här bloggen kommer att handla om världsfrågor som jag kommenterar eller upplever själv och sedan berättar i den här bloggen. Denna blogg kommer vara allmännyttig för alla människor som förstår svenska (jag kommer inte att försöka skriva på något annat språk så att fler förstår). Om du skulle avstår från att läsa denna blogg så kommer det liv bli mycket mer fattigt och innehållslöst än vad det skulle vara om du läser detta underbara litterära mästerverk. 

Denna blogg heter folktomt för att jag ser denna blogg som en tomt för folk där folk kan samlas kring och må bra, ha trevligt och känna samhörighet. Nu ska jag gå och steka korv i min fina herrgård hej så länge!     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback