bakgrundskratt saknas

Det kom inget inlägg i bloggen i söndags beroende på att det var en jävla skitdag. Det enda postiva var att cirka 200 000 hushåll var strömlösa, länge leve skadeglädjen!

Montella spelade 20 minuter i Fulham i helgen i matchen som slutade 3-3. Att han var inhoppare var ganska rimligt med tanke på att han är ny i klubben, kommande match startar han förmodligen. Jag tänker inte kommentera helgens serie A i denna blogg.

Jag ägnade annars tid i helgen åt att se på den lysande komedi serien the office. Det är en serie som människor borde se. Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta åt pinsamheterna som de olika karaktärerna utsätter sig för.
Jag har dock en läskig känsla av att jag kan påminna eller i mitt framtida arbete kan komma att vara hyfsat lik chefen David Brent. Att jag ska går runt och drar skämt som ingen tycker är särskilt roliga och att jag rent allmänt tycker att jag är en väldigt rolig person fast jag inte är det. Fast så är det inte och kommer inte heller att bli eftersom att jag helt enkelt är en väldigt rolig person  med genialisk humor, så mina framtida anställda kommer att skratta ihjäl sig åt mina skämt varje dag.

En annan sak med the office är att det inte förekommer något bakgrundskratt. Att jag gillar det och dessutom uppskattar Ali G show mycket gör att det riktas hårt slag mot människor som påstår att jag bara kan uppskatta komedi med ett bakgrundsskratt till. 
 


bakgrundskratt saknas

En utav Brents underhuggare.
Han är en framgångsrik förre detta
militär i det stenhårda förbandet
Hemvärnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback