Pastor i kommunen

Enligt säkra källor så har en pastor flyttat till min hemkommun, visserligen kommunens skithåla Berga, fast det är ändå häftigt att den pastor har flyttat till kommunen. Jag talar naturligtvis om pingst-pastorn Åke Green. Äntligen så har Högsby-kommun något att skryta om mer än att jag kommer därifrån. Nu finns det en anledening att gå till Berga kyrka, men jag är inte säker på om pastor Green tillhör svenska-kyrkan, jag tror han tillhör en frikyrka.

Jag kommer givetvis att hylla Åke en dag. Jag kommer att hylla Åke genom att tälta utanför hans hus och sjunga hyllningsånger till hans ära, om du också vill följa med på det skriv upp ditt namn!

Till Åke Green säger jag välkommen vill en utav Sveriges sämsta kommuner, profiler som du behövs för att höja statsuen på skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback