Pant

Idag är det återigen dags för pantning av tomflaskor för mig. Det var ett tag sedan ett hände sist. Jag gör denna insats främst för miljön men även för att jag själv ska få plats i min herrgård. Jag kommer att redovisa resultatet senare idag alternativt imorgon.

Jag avslutar med Roma-fansen på curva sud och deras hyllningsång till Christian Wilhelmsson, jag gissar att den från början sjöngs på italienska, jag har dock bara sett en svensk text av sången:

Och då så applåderar vi åt Wilhelmsson
som är snygg, som är bra
som är blond, som är arisk
och har en jättekuk



Kommentarer
Postat av: Daniel

Har två (2) synpunkter. Först, det var fan på tiden att du pantade! För det andra, så understryker texten om Wilhelmsson den italienska fotbollens homosexuella riktning. Dessutom är den snudd på nazistiskt ideologisk, men det är väl också vanligt i Roma?

Postat av: Simon

Det är inte bara fotbollsfans som sysslar med fallosdyrkan. Nej, eftersom att det är italienare som sjunger om arer så är den inte nazistisk, dessutom så sjunger de inte någinstans att arer skulle vara bättre än andra

2007-02-16 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback