Dags

Då var det dags. För vadå, läsning av biblen? Studera självmord? spela harpa och dragspel samtidigt? Nej det är dags för ett nytt blogginlägg! Ett blogginlägg helt utan sproten som jatg har skrivit om tidigare. Vad ska jag skriva om? Inte en jävla aning. Jag kan säga att jag har anmält mig för sänding på studentradio, vad ska jag säga där? Inte en jävla aning!

Jag kan ju i alla fall säga lite vilka låtar som jag kan komma att spela om jag kommer att sända radio.

Tommy Nilsson- Öpnna din dörr
Village People- Macho Man
Ulf Lundell- Öpnna landskap
Dr. Alban- Tio  små moppepojkar
Friends in need- Alla vi
Peter Jöback- Guldet blev till sand
Metallica- Nothing else matters
Allt som Orup har gjort
Allt som Juvelen har gjort

Sedan kommer jag spela mycket annat också. Om ni har några önskemål skriv. Jag kan tänka mig att spela all sorts musik. T.ex. indisk läskmusik, holländsk träskossymfoni, österikisk skinnflöjtspop, tysk folkmusiksmetal för att ta några alternativa exempel.

Slutligen, livet är menningslöst, tack och hej från mig, droger kan vara bra ibland!

POPUTBÅBX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback